The Midnight Game

18. října 2015 v 15:52 | Bea(st) |  Creepypasta
Midnight Game

Tak jo, snad se bude líbit. Jinak je to můj první uveřejněný překlad, takže oslavujeme! :D

"Půlnoční hra" je starý Paganský rituál, který se používal hlavně jako trest pro ty, kteří porušili zákony Paganu.
Taky byla velmi používána jako odstrašující taktika, aby si nerozzlobili bohy. Je velmi velká pravděpodobnost smrti těch, kteří tuto hru hrají.
Taky je velká šance stálých psychických jizev. Doporučuji, abyste TUTO HRU NEHRÁLI. Ale pro ty, kteří se odváží, tady jsou velmi jednoduché instrukce. Je to však velký risk.
INSTRUKCE:
Musí být přesně půlnoc (12:00 v noci) když budeš s hrou začínat. V jiný čas by se rituál nevydařil.

http://a133.idata.over-blog.com/450x338/5/03/33/39/archives/0/a-candle-eine-Kerze--Source--Date-03122006--A.jpg

Potřebné věci: Svíčka, kousek papíru, něco na psaní, sirky nebo zapalovač, sůl, dřevěné dveře a kapku tvé krve. Pokud hraješ s více lidmi, budou potřebovat své vlastní materiály pro hru a budou muset provést uvedené kroky sami.
KROK 1: Napiš své celé jméno (jméno, prostřední jméno a příjmení) na kousek papírku, na který upustíš kapku své krve. Ujisti se, že se vsákla.
KROK 2: Zhasni světla v místě, na kterém hru provádíš. Pak běž k dřevěným dveřím a polož před ně papírek s tvým jménem. Teď vytáhni svíčku a rozsviť ji. Svíčku polož na vršek papírku.
KROK 3: Na dveře zaklep dvacet dva krát. Musí být přesně 12:00 v noci, když zaklepeš po dvacáté druhé. Pak otevři dveře, zhasni svíčku a zavři dveře. Právě jsi dovolil/a vstup "Půlnočnímu Muži"
KROK 4: Teď znovu rozsviť svíčku. Hra začíná. Teď musíš číhat ve tvém, kompletně tmavém domě, jen se svíčkou ve tvé ruce. Tvůj úkol je bránit se Půlnočnímu Muži až do 3:33 hodin ráno. Může stát, že svíčka zhasne. To znamená, že Půlnoční Muž je někde blízko tebe. Pak musíš svou svíčku znovu rozsvítit. Musíš to udělat do deseti sekund. Pokud se na to necítíš, musíš se obehnat kruhem ze soli. Pokud nedokážeš obě dvě možnosti, Půlnoční Muž ti vytvoří halucinace z tvých největších strachů a postupně ti vyrve všechny orgány, jeden po druhém. Ucítíš to, ale budeš neschopný/á jakkoliv reagovat, jakkoliv se bránit. Pokud jsi uspěl v tvoření kruhu ze soli, musíš v něm počkat do 3:33 ráno. Pokud jsi úspěšný/á v znovu rozsvěcování svíčky můžeš pokračovat ve hře do 3:33 ráno, aniž by tě napadl Půlnoční Muž. Půlnoční Muž opustí tvůj dům v 3:33, a ty budeš v bezpečí.
PŘIPOMÍNKY: Že jsi blízko půlnočního muže, poznáš podle, náhlého ochlazení. Taky uvidíš temnou, humanoidní postavu, a uslyšíš šeptání. Když se nic z toho nestane, znamená to, že jsi mimo místo kde se Půlnoční Muž nachází.
Během hry NEROZSVĚCUJ SVĚTLA
Při hře NEPOUŽÍVEJ baterku
Během hry NESPI
NEPOUŽÍVEJ krev někoho jiného
NEPOUŽÍVEJ zapalovač jako náhradu za svíčku, nebude to fungovat
A DOOPRAVDY SE NEPOKOUŠEJ provokovat Půlnočního Muže.
I když hra skončí, Půlnoční Muž tě bude neustále sledovat…
Hodně štěstí, budeš ho potřebovat.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 STIAK STIAK | Web | 20. října 2015 v 22:14 | Reagovat

Tak to snad... No né, no tohle se povedlo! Protože jsem zrovna nedávno tohle přeložila, a teď to vidím tady. :D
Četla jsem to před několika měsíci, a přestože mi to nahání nadále strach, to mám opravdu v plánu zkusit.

Jinák, překládáš fakt hezky, a píšeš taky ^w^ Ano, jsem děsná a na maily nestíhám odpovídat (za což jsem si už kolikrát málem omlátila hlavu o zeď :D), a tak jsem neskutečně ráda, žes mi ten odkaz poslala! :3 Ano, ano, ano, pro mě je blbé odpovídat pozdě na maily... :D ^^'' :D

Well, hodně ráda si od tebe počtu dál! :3

2 Bea(st) Bea(st) | 21. října 2015 v 17:02 | Reagovat

[1]: Já jsem se na to chystala dlouho. :D Ještě překládám Remember Me a He Hunts, ale jak jsem řekla jsem líná, k tomu ještě natáčím do soutěže a budu se asi hlásit do další soutěže :D Jsem ráda, že se líbí a maily, mě to nevadí :D

3 ami1987 ami1987 | E-mail | Web | 27. října 2015 v 14:45 | Reagovat

Možno si to raz zahrám. Možno....

4 Kalamity Iharo Kalamity Iharo | E-mail | Web | 19. listopadu 2015 v 9:32 | Reagovat

Heh, no.. tak další hra, co se jí radši vyhnu... Bych svíčku nerozsvítila ani za prd a místo kruhu ze soli bych vytvořila leda tak trojúhelník, jak bych byla vyklepaná. xDD
Až na pár chybek pěkný překlad.